Reklamace

 

 

I přesto, že jsme přesvědčeni o vysoké kvalitě námi prodávaných vozů, tak s časem dochází u všech vozů k určitému stupni opotřebení, které zvyšuje riziko následného poškození. 

 

V případě reklamace zakoupeného vozu u společnosti GREGI s.r.o. se prosím obracejte přímo na naše reklamační oddělení, které vám pomůže s celým reklamačním postupem. K reklamaci prosím využijte email uvedené níže na této stránce. 


Kontaktní údaje:

 

 

 reklamace@gregi.cz

 

 

 

 

 

 

 

 

Postup při reklamaci:

 

1/ Reklamační formulář - vyplňte reklamační formulář a zašlete na uvedený email . Reklamační formulář si můžete stáhnout zde: REKLAMACNI-PROTOKOL-GREGI-AUTA.doc

 

2/ Domluvení termínu návštěvy - na základě zaslaného reklamačního formuláře vám zavoláme zpět a domluvíme s vámi termín vaší návštěvy.

 

3/ Přistavení vozidla - ve sjednaný termín návštěvy přistavte reklamované vozidlo do našeho autobazaru. Na setkání si sebou vezměte kupní smlouvu vozidla a zápis o technickém stavu

 

 

Miroslav Mucha
Ústí nad Labem

„Sháněl jsem prostornější automobil s vyšším posezením, tak mi byl při mé návštěvě v autobazaru…“

Jiří Hanel
Olomouc

„Sháněl jsem VW Multivan s plnou servisní historií vozidla a nízkým nájezdem km. Po objetí…“

Kateřina Perglová
Dubí

„Na zakoupení vozidla jsem využila výhodné financování vozu,které mi bylo prodejcem nabídnuto.Vše se…“

NEVYBRALI JSTE SI?
Nevadí, dovezeme Vám vůz dle Vašeho požadavku přesně na míru!
800 503 300
volejte ZDARMA
Ústí nad Labem
otevřeno denně
po - ne 8:00 - 20:00
724 503 300
602 622 622
607 076 440
607 076 401
Praha - Čakovice
otevřeno
po - so 9:00 - 18:00