Reklamace

 

 

I přesto, že jsme přesvědčeni o vysoké kvalitě námi prodávaných vozů, tak s časem dochází u všech vozů k určitému stupni opotřebení, které zvyšuje riziko následného poškození. 

 

V případě reklamace zakoupeného vozu u společnosti GREGI s.r.o. se prosím obracejte přímo na naše reklamační oddělení, které vám pomůže s celým reklamačním postupem. K reklamaci prosím využijte kontakty uvedené níže na této stránce. 


Kontaktní údaje:

 

 

 reklamace@gregi.cz

 

 722 200 977

 

 

Reklamační oddělení je vám k dispozici každý pracovní den od 8:30 do 16:30 hod

 

 

 

Postup při reklamaci:

 

1/ Reklamační formulář - vyplňte reklamační formulář a zašlete na uvedený email . Reklamační formulář si můžete stáhnout zde: REKLAMACNI-PROTOKOL-GREGI-AUTA.doc

 

2/ Domluvení termínu návštěvy - na základě zaslaného reklamačního formuláře vám zavoláme zpět a domluvíme s vámi termín vaší návštvy.

 

3/ Přistavení vozidla - ve sjednaný termín návštvy přistavte reklamované vozidlo do našeho autobazaru. Na setkání si sebou vezměte kupní smlouvu vozidla a zápis o technickém stavu

 

 

Zdeněk Růžička
Břasy

„Před koupí tohoto vozidla jsem navštívil vícero prodejců vozidel a rozhodl celkový stav vozidla a…“

Jan Nasler
Krupka

„Dnes jsem zakoupil Seat Leon v pěkném stavu, který mi byl doporučen ochotnými prodejci.“

Marián Holub
Děčín

„V autobazaru GREGI AUTA jsem zakoupil Škoda Octavia 2. Byl jsem velmi mile překvapen s…“

NEVYBRALI JSTE SI?
Nevadí, dovezeme Vám vůz dle Vašeho požadavku přesně na míru!
800 503 300
volejte ZDARMA
Ústí nad Labem
otevřeno denně
po - ne 8:00 - 20:00
724 503 300
602 622 622
607 076 440
607 076 401
Praha - Čakovice
otevřeno
po - so 9:00 - 18:00