Reklamace

 

 

I přesto, že jsme přesvědčeni o vysoké kvalitě námi prodávaných vozů, tak s časem dochází u všech vozů k určitému stupni opotřebení, které zvyšuje riziko následného poškození. 

 

V případě reklamace zakoupeného vozu u společnosti GREGI s.r.o. se prosím obracejte přímo na naše reklamační oddělení, které vám pomůže s celým reklamačním postupem. K reklamaci prosím využijte email uvedené níže na této stránce. 


Kontaktní údaje:

 

 

 reklamace@gregi.cz

 

 

 

 

 

 

 

 

Postup při reklamaci:

 

1/ Reklamační formulář - vyplňte reklamační formulář a zašlete na uvedený email . Reklamační formulář si můžete stáhnout zde: REKLAMACNI-PROTOKOL-GREGI-AUTA.doc

 

2/ Domluvení termínu návštěvy - na základě zaslaného reklamačního formuláře vám zavoláme zpět a domluvíme s vámi termín vaší návštěvy.

 

3/ Přistavení vozidla - ve sjednaný termín návštěvy přistavte reklamované vozidlo do našeho autobazaru. Na setkání si sebou vezměte kupní smlouvu vozidla a zápis o technickém stavu

 

 

Petr
Sokolov

„Jedním slovem - naprostá spokojenost. Vřele doporučuji tento autobazar. Ochota, vstřícnost a péče.…“

Miloslav Kotrč
Nová ves

„Nejsem zrovna žádný spisovatel takže bych napsal snad jen - super prodejce který byl ochotný semnou…“

Dominik Žiga
Ústí nad Labem

„Hledal jsem benzínové auto s málo najetými km za rozumnou cenu.Na doporučení jsem koupil Citroen C4…“

NEVYBRALI JSTE SI?
Nevadí, dovezeme Vám vůz dle Vašeho požadavku přesně na míru!
800 503 300
volejte ZDARMA
Ústí nad Labem
otevřeno denně
po - ne 8:00 - 20:00
724 503 300
602 622 622
607 076 440
607 076 401
Praha - Čakovice
otevřeno
po - so 9:00 - 18:00