Reklamace

 

 

I přesto, že jsme přesvědčeni o vysoké kvalitě námi prodávaných vozů, tak s časem dochází u všech vozů k určitému stupni opotřebení, které zvyšuje riziko následného poškození. 

 

V případě reklamace zakoupeného vozu u společnosti GREGI s.r.o. se prosím obracejte přímo na naše reklamační oddělení, které vám pomůže s celým reklamačním postupem. K reklamaci prosím využijte kontakty uvedené níže na této stránce. 


Kontaktní údaje:

 

 

 reklamace@gregi.cz

 

 722 200 977

 

 

Reklamační oddělení je vám k dispozici každý pracovní den od 8:30 do 16:30 hod

 

 

 

Postup při reklamaci:

 

1/ Reklamační formulář - vyplňte reklamační formulář a zašlete na uvedený email . Reklamační formulář si můžete stáhnout zde: REKLAMACNI-PROTOKOL-GREGI-AUTA.doc

 

2/ Domluvení termínu návštěvy - na základě zaslaného reklamačního formuláře vám zavoláme zpět a domluvíme s vámi termín vaší návštvy.

 

3/ Přistavení vozidla - ve sjednaný termín návštvy přistavte reklamované vozidlo do našeho autobazaru. Na setkání si sebou vezměte kupní smlouvu vozidla a zápis o technickém stavu

 

 

Zdeněk Botoš
Třebušín

„Na doporučení mého mechanika,který mi předem Transita prohlédl a věděl jsem do čeho jdu, jsem…“

Michal Novák
Ústí nad Labem

„Zakoupil jsem už třetí vozidlo a z mojí strany musím říct,že jsem spokojen. Ještě mile mně…“

Sava Stoyanov
Ústí nad Labem

„Zakoupil jsem zde už druhé vozidlo. U prvního vozidla se projevila závada a byl jsem mile překvapen…“

NEVYBRALI JSTE SI?
Nevadí, dovezeme Vám vůz dle Vašeho požadavku přesně na míru!
800 503 300
volejte ZDARMA
Ústí nad Labem
otevřeno denně
po - ne 8:00 - 20:00
724 503 300
602 622 622
607 076 440
607 076 401
Praha - Čakovice
otevřeno denně
po - so 9:00 - 18:00
ne 10:00 - 18:00