Reklamace

 

 

I přesto, že jsme přesvědčeni o vysoké kvalitě námi prodávaných vozů, tak s časem dochází u všech vozů k určitému stupni opotřebení, které zvyšuje riziko následného poškození. 

 

V případě reklamace zakoupeného vozu u společnosti GREGI s.r.o. se prosím obracejte přímo na naše reklamační oddělení, které vám pomůže s celým reklamačním postupem. K reklamaci prosím využijte email uvedené níže na této stránce. 


Kontaktní údaje:

 

 

 reklamace@gregi.cz

 

 

 

 

 

 

 

 

Postup při reklamaci:

 

1/ Reklamační formulář - vyplňte reklamační formulář a zašlete na uvedený email . Reklamační formulář si můžete stáhnout zde: REKLAMACNI-PROTOKOL-GREGI-AUTA.doc

 

2/ Domluvení termínu návštěvy - na základě zaslaného reklamačního formuláře vám zavoláme zpět a domluvíme s vámi termín vaší návštěvy.

 

3/ Přistavení vozidla - ve sjednaný termín návštěvy přistavte reklamované vozidlo do našeho autobazaru. Na setkání si sebou vezměte kupní smlouvu vozidla a zápis o technickém stavu

 

 

Miloslav Kotrč
Nová ves

„Nejsem zrovna žádný spisovatel takže bych napsal snad jen - super prodejce který byl ochotný semnou…“

Dominik Žiga
Ústí nad Labem

„Hledal jsem benzínové auto s málo najetými km za rozumnou cenu.Na doporučení jsem koupil Citroen C4…“

Jakub Maurer
Bílina

„Dlouho jsem hledal malé auto pro svou ženu. Hledal jsem auta s automatickou převodovkou v rozumném…“

NEVYBRALI JSTE SI?
Nevadí, dovezeme Vám vůz dle Vašeho požadavku přesně na míru!
800 503 300
volejte ZDARMA
Ústí nad Labem
otevřeno denně
po - ne 8:00 - 20:00
724 503 300
602 622 622
607 076 440
607 076 401
Praha - Čakovice
otevřeno
po - so 9:00 - 18:00